Hieronder leest u de vragen die door de beroepsvereniging VIV zijn geformuleerd om een goed beeld te krijgen van de klanttevredenheid. Er zijn ook andere mogelijkheden om uw mening te geven of uw ervaring te delen. Hier kunt u eventueel uw review achterlaten.
U kunt onderstaande vragen beantwoorden door deze vragenlijst uit te printen, in te vullen en daarna in te scannen om het terug te sturen naar info@aandachtvoorlevenskunst.nl.
Tevredenheid cliënten
Geachte cliënt,
Fijn dat u de moeite wilt nemen om deze enquête in te vullen. Wij (coaches en therapeuten van de VIV) streven ernaar een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren in onze dienstverlening. Uw mening en opmerkingen spelen daarbij een belangrijke rol. Ter informatie: deze enquête vraagt ongeveer 3 minuten en is anoniem.
Veel dank namens de VIV, beroepsvereniging voor therapeuten en coaches met een holistische behandelaanpak.
* U heeft gekozen om gebruik te maken van alternatieve / complementaire zorg. Waarom?
- u heeft reeds goede ervaringen met deze vormen van behandelen / coachen
- u vertrouwt de reguliere zorg niet (meer)
- u wilde het eens proberen
- andere redenen
* Kunt u (in een paar worden) uw overweging(en) noemen om voor alternatieve zorg te kiezen?
* Hadden uw klachten te maken met
beetje | nogal | veel | |
lichamelijke zaken | |||
mentaal / emotionele problemen |
* Hoeveel bijeenkomsten zijn er geweest (1,2, ….12)?
* Hoe lang heeft de behandeling geduurd (in maanden)?
* Geef een rapportcijfer voor het resultaat van de behandeling
* Hoeveel bedragen de kosten van de gehele behandeling (euro)?
* Werden de kosten door uw verzekeraar vergoed?
- ja – volledig
- ja – gedeeltelijk
- nee
* Volgt de verzekeraar daarmee wat er in uw polis staat?
- ja
- nee
* Indien NEE, Welke verzekeraar gaat het om?
* Hoe heeft u uw coach / therapeut gevonden?
- van horen zeggen
- via advertentie in krant of blad
- via internet
- anders
* Hoe is de bereikbaarheid van uw coach / therapeut?
— | – | -/+ | + | ++ | ||
telefoon | ||||||
contactformulier website |
* Was er sprake van een wachtlijst?
- ja
- nee
* Bent u vooraf voldoende geïnformeerd over de methodieken / werkwijze van de coach / therapeut?
- ja
- nee
* Heeft de coach / therapeut gebruik gemaakt van een ‘informed consent’ ? ( = een soort contract waarin u samen vooraf zaken vastlegt over de inhoud van het behandeltraject, wat u als resultaat kan verwachten, aantal bijeenkomsten, etc.)
- ja
- nee
* Hoe heeft u de praktijkruimte ervaren?
— | – | -/+ | + | ++ | ||
algehele indruk | ||||||
hygiëne | ||||||
sfeer | ||||||
grootte | ||||||
toilet | ||||||
wachtkamer |
* Beveelt u uw coach / therapeut bij anderen aan?
1. ja
- nee
* Heeft u een opmerking over uw behandeling / begeleiding, positief of negatief ?
– hoeft niet, maar indien JA, …….